top of page

מיומנו של חוקר 40: "חשד כפול"


"אני כבר כמה לילות לא ישן בלילה, אשתי מתנהגת מוזר מאד, אני חושב שיש לה מישהו..."

לא משנה כמה שנים אעסוק במקצוע, תמיד כאשר ניגשים אליי בעל או אישה שמספרים לי על חשדותיהם בנוגע לבן זוגם, לבי נחמץ . חן, בחור בן 35 ממרכז הארץ, יצר עמי קשר וביקש לקבוע פגישת ייעוץ. בשיחתנו הוא סיפר על חיי הנישואים שלו עם ליאור, רעייתו מזה כעשר שנים.

חן סיפר שהוא חווה בחייו מספר מערכות יחסים כושלות. אך מהרגע שהוא פגש את ליאור, חייו השתנו.

החל מהפגישה הראשונה היו ביניהם "ניצוצות", ומאז לא נפרדו לרגע. הוא הוסיף וסיפר כי בין חברי הילדות שלו, ישנם כבר שלושה חברים שהתגרשו. בין המקרים היו מספר סיפורים של בגידה על-ידי אחד מבני הזוג. אבל הוא תמיד היה בטוח: "לי זה לא יקרה". חן סיפר כי בינו לבין רעייתו, ליאור, אין סודות. הוא מעולם לא הסתיר ממנה דבר והיא מעולם לא הסתירה ממנו. בכל שנות נישואיהם, הוא לא העלה בדעתו שמשהו יכול לשנות את זה. אך לפני כחודשיים, משהו בליאור השתנה. הוא הבחין כי היא מקיימת שיחות מסתוריות. לפעמים הייתה יוצאת מחוץ לביתם על מנת לדבר (דבר שלא עשתה מעולם), לוקחת את הטלפון הנייד לשירותים ואפילו באחת הפעמים, הוא הבחין שהיא החלה למחוק הודעות נכנסות מטלפון הנייד שלה. האמון בינו לבין ליאור הוא כ"כ גדול שהוא בכל פעם שאל אותה לפשר הדברים. היא נתנה לו הסברים מוזרים, אבל הוא לא רצה להתעמת איתה על מנת לא לגרום למריבות מיותרות. בסופו של דבר הוא החליט לפנות אליי. זאת לאחר שהוא פתח, במקרה, את אחת המגירות בבית, ומצא מעטפה עם סכום של כמה אלפי שקלים במזומן.

חן לא הבין. מה זה? ממתי רעייתו מחזיקה בכסף מזומן בסכום שכזה בבית? הם תמיד משלמים בכרטיסי אשראי. במקומות העבודה שלהם, מקבלים תלוש משכורת מסודר וצ'ק להפקדה, כך שאין שום סיבה הגיונית שיהיה להם בביתם כסף מזומן בסכומים כאלה. חשדותיו של חן רק התחזקו. אולי ליאור מחזיקה מזומן בבית על מנת שתוכל להוציא הוצאות מבלי שיהיה אחריהן מעקב? כך לא יוכל לראות חיוב שאינו מכיר בכרטיס האשראי.

אבל עדיין נשאלה השאלה – מהיכן הכסף? הוא בדק בחשבונם המשותף, ולא התבצעה משיכה חריגה במהלך החודשיים האחרונים. ואז, חשד נוסף עלה במוחו של חן. האם ליאור מנהלת חשבון בנק נפרד? הוא היה חייב לקבל תשובות, ומהר. הוא לא הצליח להבין מתי יש זמן לרעייתו לבגוד. היא יוצאת בבוקר לעבודה, חוזרת הביתה לאחר מכן, אוספת את הילדים מבתי הספר והגנים, וזהו... מלבד פעם בשבוע שרעייתו מבקרת את אימה, המתגוררת בעיר סמוכה. הוא יודע היכן היא נמצאת בכל רגע נתון במהלך היום, או כך לפחות הוא חשב.

הסברתי לחן שכדאי להתחיל בחקירות רקע – קצת ללמוד על שגרת חייה של רעייתו, ולנסות לבדוק מהיכן הגיע הכסף, והאם יש דברים שהוא לא יודע. התחלתי בבדיקות על מצבה הכלכלי. בחיפוש נרחב לא מצאתי שלליאור יש נכסים ו/או חשבונות בנק על שמה. לכן, השאלה ביחס לכסף נשארה עדיין פתוחה. החלטתי להתחיל במעקב אחר שגרת יומה של ליאור. לאחר יומיים של מעקב, לא היה שינוי בחיי היום יום שלה. היא יוצאת בבוקר, מפזרת את הילדים בבתי הספר והגנים, מגיעה למשרדה ובסיום יום העבודה שבה לביתה. ביום השלישי, הבחנו במשהו אחר. במהלך יום העבודה, ליאור יצאה לבית קפה הסמוך למקום עבודתה ושוחחה במשך שעה ארוכה עם גבר זר. ביקשתי מהעוקב שלי שינסה להתקרב כמה שניתן. הוא לא רצה להתקרב מידי, ולא יכול היה לשמוע לתוכן השיחה ביניהם. במהלך זמן זה, ניסינו לחפש סימנים המעידים על אינטימיות בין השניים, אבל לא זיהינו משהו הדומה לכך. שלחתי לחן תמונה של הבחור, ורציתי לדעת האם הוא מכיר אותו. חן השיב כי הוא מכיר את כל העובדים במשרדה של רעייתו. מדובר במשרד קטן, והוא נכח במספר אירועים של מקום עבודתה. את הבחור הזה הוא לא ראה מעולם, ואין לו מושג מדוע נפגש עם רעייתו.

שמעתי את הכעס בקולו של חן. הבנתי שעל מנת לנסות להבין קצת יותר, אולי שווה לעקוב אחר הבחור המסתורי ודרכו להצליח להבין את מהות הקשר בין השניים. הנחתי את העוקבים שלי לעקוב אחר הבחור המסתורי ודרכו להתקרב לחקר האמת. לאחר כחצי שעה, העוקבים יצרו עימי קשר וסיפר כי אותו בחור עצר ליד בית פרטי, אסף עימו עוד בחור והם כבר מספר דקות ארוכות שוהים ברכב בכתובת מאוד מוזרה בתל אביב. שאלתי אותם: "מה מוזר בכתובת?" הם השיבו כי מדובר בכתובת מקום העבודה של חן. מקום העבודה של חן? מה הם עושים שם? ואז, לפתע, זה הכה בי, כל התמונה הושלמה. הבנתי מיד מה קורה כאן. ביקשתי מהם את מספר הרישוי של הרכב ולאחר כמה בדיקות זריזות, חשדי אומת. האנשים הללו הינם חוקרים פרטיים, ממשרד אחר! יצרתי קשר עם חן וסיפרתי לו שככל הנראה גם הוא נמצא במעקב בתקופה האחרונה. הוא היה בהלם מוחלט. הסברתי לו שכנראה, מסיבה לא ברורה, רעייתו, ליאור, חושדת בו בדיוק כפי שהוא חושד בה ובו זמנית שניהם הפעילו חוקרים פרטיים אחד על השנייה. לאחר שסיפרתי על כך לחן, הוא מיד ניגש לליאור, סיפר לה הכול ולאחר מספר דקות של כעס – שניהם התמלאו בשמחה. ליאור סיפרה שהחברה הכי טובה שלה תפסה את בעלה בוגד בה, והיא שכנעה אותה שגם לה כדאי לבדוק ולשלוח מעקב אחר בעלה. בזמן שליאור יצרה קשר עם החוקרים הפרטיים, התנהגותה החשודה הובילה את חן לחשוב שהיא זאת שבעצם בוגדת בו. את הכסף המזומן שהיה ברשות ליאור היא הלוותה מאימה, ולכן לא נרשמו תנועות חריגות בחשבונם המשותף. חן הודה לי על העבודה שביצעתי. מחד, חש שמחה על כך שרעייתו לא בוגדת בו. מאידך, הבין שעליהם לעבוד עוד קצת על האמון בניהם, בכדי שלא יהיה שוב מקרה של "חשד כפול". *אם אהבתם את הסיפור אשמח לשיתוף שרגא איסוף מידע וחקירות 03-5440977 / 050-7404376 shragainfo@gmail.com ** רוצים לראות את הפרקים הבאים של יומנו של חוקר, תעשו "לייק" לעמוד. ***תודה רבה לטל חגי על עריכת התוכן. **** הצילום הוא אילוסטרציה.

https://www.facebook.com/private.investigations/

יומנו של חוקר מס' 40 (פורסם לראשונה במרץ 2016)

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook - White Circle
bottom of page