top of page

מיומנו של חוקר 79


" אני חושב שאשתי בוגדת בי".

לא משנה כמה פעמים אשמע את המשפט הזה, עמוק בפנים אני תמיד מקווה שהלקוח טועה.

ישבתי עם בחור בשם עמית, ב"חומוסייה" מוכרת במרכז תל אביב. יצא, שהיינו בשעה בה היינו הלקוחות היחידים במקום.

עמית הגיע אלי דרך חבר משותף, לאחר שבמשך תקופה עמית התוודה בפניו על החשדות שלו.

בכל פעם, תגובתו של החבר הייתה "אתה חייב לפנות לחוקר", אך במשך כל הזמן הזה דבר מה עצר אותו.

לפני כשבועיים עמית התקשר לקבוע עמי פגישה. אך למרבה ההפתעה, יום למחרת התקשר לבטל אותה. "היום אני כבר לא רוצה לחכות יותר", הסביר.

עמית נשוי ליונית כבר 15 שנה, ויש להם שני ילדים. עמית הוא הבעלים של עסק גדול ליבוא ציוד ספורט ויונית עוסקת בתחום הנדל"ן.

"אני מרגיש שמשהו השתנה ביונית לאחרונה, היא לא אותה האישה שהייתה", סיפר. "שמתי לב לכל מיני דברים חדשים קטנים בהתנהגות שלה", המשיך.

ראשית, אחרי שנים רבות, לפני מספר חודשים, חל שינוי משמעותי בחיצוניות של יונית. לדבריו, יונית תמיד נראתה טוב. אבל בתקופה האחרונה היא עוד יותר השקיעה במראה שלה – היא שינתה תסרוקת, חזרה להתאמן בחדר הכושר אחרי תקופה ארוכה... ובנוסף לכך עמית שם לב שהיא מבקרת יותר ויותר אצל הקוסמטיקאית שלה.

בהתחלה חשב שמדובר בשינוי מבורך, ולא ייחס לכך משמעות. אבל לאחרונה, במספר מועדים שונים, הוא שם לב שיונית מגיעה מדי פעם להתקלח באמצע היום בביתם – דבר שהיא לא עשתה מעולם.

בארבעת החודשים האחרונים הם לא קיימו יחסים אינטימיים בכלל, ובכל פעם יונית מצאה תירוץ אחר. מה שהדליק לו את הנורא האדומה הגדולה ביותר, היה לפני כשבוע. באחד הערבים, כאשר חיפש דבר מה בשידה של רעייתו, מצא כרטיס SIM נוסף של טלפון.

זה תפס את עמית בהפתעה גמורה. מדוע רעייתו צריכה מספר טלפון נוסף? מה היא מסתירה? ושוב, אחרי מספר שיחות עם חברו הטוב הוא החליט לפנות אליי.

ביקשתי מעמית צילום עדכני של רעייתו, פרטים בנוגע לרכב בו היא נוהגת ואת כל המידע שיש לו ביחס ללוח הזמנים שלה. אך הייתה בעיה בבירור יומן הפגישות של יונית. מכיוון שיונית עובדת בתחום הנדל"ן, אין לה לו"ז קבוע ובכל יום היא יכולה למצוא את עצמה במקום אחר.

ובכל זאת, לקחתי על עצמי את האתגר והתחלנו במשימה. יום ראשון למעקב.

התחלנו בשעות הבוקר המוקדמת. חיכינו מחוץ לביתם של עמית ויונית ואכן הבחנו בה יוצאת מביתה בשעה הצפויה כפי שעמית מסר לנו. יונית נצפתה עולה לרכבה ונוסעת למשרד שלה.

אחרי כשעתיים נצפתה יוצאת מהמשרד. אז היא נראתה כאשר היא יוצאת ונכנסת ממספר בניינים בתל אביב. בסמוך לשעה 14:00 נראה היה שיונית חוזרת לביתה, ואחרי חצי שעה שבה למשרד עד שעות הערב.

החל היום השני למעקב. היום היה די דומה לקודמו. בשעה 14:00 יונית נראתה מגיעה לביתה ויוצאת אחרי חצי שעה. האם יכול להיות שמשהו מתרחש בביתם של עמית ויונית?

ביצענו מספר בדיקות והבחנו כי אף אחד לא נכנס לביתם של עמית ויונית מלבדה. לכן, הסבירות שהבגידה מתרחשת בבית נמוכה מאוד. אולי כדאי לחפש במקום אחר?

היום השלישי למעקב. יום זה היה נראה מעט שונה. יונית נשארה במשרד כל היום, ולא יצאה לפגישות בחוץ. מעניין יותר, היה שהיא גם לא הגיעה למקלחת הקבועה שלה בשעות הצהריים.

היום הרביעי והחמישי נראו זהים ליומיים הראשונים. אך לא זהינו דבר שיכול להעיד כי יונית נפגשת עם מישהו אחר. דיברתי עם עמית ועדכנתי אותו בממצאים בכל יום. וכמו שאני נוהג תמיד, יום ביומו שאלתי אם הוא מעוניין להמשיך במעקב והוא אמר לי שכן.

אחרי שבוע מעקב הוא אמר לי, בוא ננסה שלושה ימים נוספים. ואז אם עדיין לא יהיה שום דבר נפסיק. חשבתי שייתכן ואני מפספס משהו. לכן, על מנת להיות יסודי עברתי על כל דוחות המעקב שנכתבו על ידי העוקבים שלי. פתאום, משהו מעניין "קפץ" לי לעין.

בשבוע האחרון, במשך ארבעה ימים ביקרה יונית באותו הבניין בשעות הצהריים. כל שאר הכתובות היו שונות, אך היה בניין אחד שביקרה שהיה משותף לכל הימים. "איך לא שמתי לזה לב עד עכשיו?", כעסתי על עצמי.

מדובר היה בבניין קטן, בן 4 קומות, ובחקירה שלנו הבנו שכדאי לנסות להתמקד בכתובת. בחקירות עקיפות שביצענו העלינו כי אין אף נכס באותו הבניין המיועד למכירה או השכרה. פרט חשוב זה הגביר עוד יותר את החשד שלנו.

אבל איך אפשר לדעת מה קורה בתוך הבניין? הרי אם ניכנס פנימה אחרי יונית, זה יעלה את החשד מצידה. והרי אם היא נכנסת לאחת הדירות, בכלל לא נוכל לדעת מה קורה בפנים.

כאשר צפיתי בסרטון המעקב על הבניין המדובר, שמתי לב לדבר מה מעניין מאד. זיהיתי כי הרבה אנשים יוצאים מהבניין וזורקים לפח פתק צהוב קטן. כמובן שבשלב זה הייתי חייב לדעת מה בדיוק הם זורקים. שלחתי את אחד העוקבים בכדי להבין במה מדובר.

במבט לתוך הפח הוא הצליח לזהות את אחד הפתקים, כאשר הוא פתוח ועליו כתוב מספר טלפון והמילים "הודעות טקסט בלבד, נא לא להתקשר".

ראיתי כבר פתקים כאלו בעבר, והייתה לי הרגשה שהבנתי במה מדובר. שלחתי "סמס" למספר – "אני מעוניין להשכיר חדר לפי שעה", כתבתי. זמן קצר לאחר מכן קיבלתי תשובה "אין בעיה, התשלום מראש במזומן בלבד".

שריינתי חדר לשעה הקבועה בה היינו רואים את יונית מגיעה לבניין, אך הייתה לי בעיה נוספת. אני או אחד מחוקריי לא יכולים להיכנס לחדר הזה לבד.

שריינתי חוקר וחוקרת, ונתתי להם הנחיות מפורטות והסברתי להם שהם חייבים להיראות כזוג אוהבים. ביום למחרת הם הגיעו לבניין. תחילה הנחיתי אותם להמתין לכך שיונית תכנס לבניין. הם נכנסו מיד אחריה. כצפוי, היא הגיעה למקום בשעה המדויקת. עד כאן הכול דופק כמו שעון.

כאשר חוקריי הגיעו לדירה, הם הבחינו כי על דלת הדירה אין כל סימן של מה שקורה. אין כל שילוט או פרסום. המנהל במקום אמר לחוקרים שלי בזמן שהמתינו כבר מספר דקות, שהם יצטרכו לחכות עוד, זאת עד שאחד החדרים יתפנה וזה היה בסדר גמור מבחינתנו.

15 דקות לאחר מכן, הם זיהו את יונית יוצאת מאחד החדרים. עצם העובדה שיונית יוצאת מחדר להשכרה, לפי שעה, באמצע היום הוא נתון בעייתי. אך העניין החמיר, כאשר יונית הסתובבה לאחור ונתנה נשיקה לוהטת לגבר שעמד בפתח החדר מאחוריה.

הנשיקה תועדה במצלמה הנסתרת שלנו.

הפנים של עמית נפלו שהוא ראה את הסרטון, הוא נפגע עד עמקי נשמתו. היה קל מאוד לראות זאת בעיניו הדומעות... הוא אמר לי "חשבתי שרעייתי מתעסקת בדירה להשכיר, ומתברר שהיא עסוקה בעיקר בדירה להסתיר..."

*רוצים לראות את הסיפורים שלנו לפני כולם? הצטרפו לערוץ שלנו בטלגרם. https://t.me/shragainfo


**אם אהבתם את הסיפור מוזמנים לשתף.

שרגא איסוף מידע וחקירות 03-5440977 / 050-7404376 shragainfo@shragainfo.co.il

***עכשיו כל הפרקים של יומנו של חוקר באתר שלנו. ****תודה רבה לאביעד קפויה על עריכת התוכן. ***** הצילום הוא אילוסטרציה. יומנו של חוקר 79- ( יולי 2019)

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook - White Circle
bottom of page